Post by degottifoter on Mar 15, 2022 9:12:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ THE KING OF FIGHTERS-A 2012 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ THE KING OF FIGHTERS-A 2012 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer bronnen hack ▞▞▞
▞▞▞ THE KING OF FIGHTERS-A 2012 2022 version ▞▞▞
De app werkte niet.Het vertelde me dat het spel een oudere versie was, werkte niet op mijn telefoon.
Laadt niet vanwege corrupte bestanden.
Ok, dus het werkte de laatste tijd op OnePlus 6T, maar toen ik de nieuwe OnePlus 8Pro kreeg met Oxygen OS Google X, laadt de app niet. Het stopt na de installatie, maar blijft aan het begin hangen op het eerste noodzakelijke scherm voor het downloaden van gegevens en begint niet te downloaden . Corrigeer alstublieft. Ik heb betaald voor KoF, niet voor een kapotte app.
Werk de app bij om te werken voor nieuwere apparaten.
Werkte niet op Android 10
Los de bug op. Het spel loopt vast wanneer het volume is ingeschakeld. Ik kan de game alleen spelen als ik het geluid uitzet, maar op die manier is het minder leuk. Corrigeer alstublieft!
Ik heb het verlaagd naar 3 sterren omdat het momenteel niet op volledig scherm is wanneer je het spel speelt. Ik moet me zorgen maken over het per ongeluk aanraken van de startknop van Samsung tijdens het spelen, omdat het niet op volledig scherm is.Het is goed dat de game wordt verondersteld voor de nieuwe versies van Android, maar er zijn veel dingen nodig, zoals een hogere resolutie, ondersteuning voor gamepads en multiplayer.
Het speelt wil
Ik wil mijn geld terug.. De app werkt niet op mijn versie van Android.
spel werkt niet op mijn Android Ik vraag om een terugbetaling
Had de gratis versie prima werkend. Soepel. Heb de betaalde en de gratis is verdwenen en de betaalde zal niet werken. Ik zal mijn recensie wijzigen zodra je het hebt opgelost.
We zouden de andere kleuren voor sommige van de andere karakters moeten kunnen krijgen
de gratis versie is volledig scherm, niet deze betaalde versie.
Dit spel blijft midden in het gevecht sluiten! Ik heb maar 1 ronde gedaan wat is daar mee aan de hand!?
de app crasht nadat je een teken hebt geselecteerd
Dank je... Dat is alles mensen
het spel blijft sluiten. wanneer ik een personage selecteer, wordt het spel gewoon gesloten.
Het is in orde
Big Hunter ஆக்ஷன் irs
Kan niet online spelen met je vrienden
Het spel is cool
Het zou perfect zijn als het op volledig scherm was. Het is veel te moeilijk om zonder te spelen.Ik vond het geweldig om dit op noot 4 te spelen, maar toen ik een upgrade naar noot 8 uitvoerde, crashte het spel meteen wanneer ik het probeer te openen
kan dit niet spelen... gelieve mijn geld bij te werken of terug te betalen.. tq
zet a.u.b. een instelling op volledig scherm..
THE KING OF FIGHTERS-A 2012 Arcade tfq
Kan niet worden uitgevoerd in Motorola One
Deze game was vroeger goed, maar weet nu wat er mee gebeurt, het heeft me in feite opgelicht en naar mijn opslag verwijderd.😡😠
Loopt helemaal niet.
Ex-personages zijn geweldig, maar hebben mr.karate nodig, zoals deze, selecteer takuma en zeg karate of takuma
Ik kan het niet afspelen op mijn Huawei mate 9 die draait op Android 7.0. update app aub
THE KING OF FIGHTERS-A 2012 Arcade tfq
Voeg ondersteuning voor moderne controllers toe. De meeste mensen hebben nu een Android TV
Om de een of andere reden werkte dit spel perfect op mijn goedkope Android-tablet. Ik zal proberen het op mijn telefoon te downloaden, maar om de een of andere reden werkt dit niet.
SNK huur alstublieft een goede ontwikkelaar zoals CAPCOM in. Niet alleen de game-update duurt meer dan een jaar om te werken voor de huidige Android-versie, de game mist ook een aspect van de schermverhouding in de huidige smartphone. Repareer het alstublieft en houd het bij met de huidige technologie. Maak de juiste game of haal je game gewoon uit de Google Store als je er een prijs op zet.
Het wilde niet werken op mijn oudere telefoon en nu wil het niet werken op mijn nieuwe telefoon
Ik heb het spel gekocht, maar het werkt niet, dus ik kan het niet spelen